چگونه بازدید پست را بالا ببریم

چگونه بازدید پست را بالا ببریم

0

چگونه بازدید پست را بالا ببریم

روش و ترفندهای بالا بردن فیلم و ویدیو در اینستاگرام رایگان
Instagram Video Marketing: How to Increase Instagram Video Views for Free

در سال ۲۰۱۵ بازدیدکنندگان اینستاگرام از عدد ۴۰۰ میلیون نفر عبور کرد. طبق ارزیابی رسمی اداره آمار ایالات متحده از این رقم بیش از ۱۰۰ میلیون نفر به ایالات متحده تعلق دارد. هر روزه در این شبکه اجتماعی محبوب ۸۰ میلیون عکس و ویدیو منتشر می شود. جای تعجب نیست که صاحبان کسب و کار به این فکر بیافتند که برای تبلیغ محصولات و فروش بیشتر از ویدیوی اینستاگرام استفاده کنند. در سال گذشته کسب و کار از طریق اینستاگرام پیشرفت قابل توجهی داشته است. اینستاگرام یک پلت فرم بصری-محور است که به دلیل تعاملات بالایی که دارد مشهور شده است. اکثر برندها همیشه می خواهند که ویدیوهای اینستاگرام شان بازدید بیشتری داشته باشند

برای افزایش بازدید ویدیو اینستاگرام از هشتگ استفاده کنید
اینستاگرام مانند توییتر به شدت به استفاده از هشتگ ها وابسته هستند. هشتگ ها می توانند به شما کمک کنند تا فالوورهای بیشتری جذب کنید، لایک های بیشتری بدست آورید، خود را بیشتر در معرض دید قرار دهید و جذب مشتریان بالقوه را افزایش دهید که هر کدام از این موارد منافع بیشتری را برای کسب و کار شما فراهم می کند. هشتگ ها فقط برای عکس ها و استوری های شما نیست شما می توانید از آنها برای ویدیوهای خود استفاده نمایید

اصطلاحات کارآمد اینستاگرام

روش بالا بردن ویو فیلم با تبلیغات ویدیدیی اینستاگرام
داشتن پروفایل بیزینس اینستاگرام مزایای زیادی دارد که یکی از آنها قابلیت تبلیغ است. شما برای استفاده از تبلیغات اینستاگرام باید به طور ماهانه پول پرداخت کنید. یکی از مزایای تبلیغ اینستاگرام این است که شما می توانید به صورت هدفمندتر پیش بروید و جمعیت خاصی از افراد را مورد هدف قرار دهید و حتی یک لیست ایمیل را برای افراد مخاطب که بسیار شبیه به طرفرداران موجودتان هستند و هنوز به آنها دسترسی ندارید ارسال کنید. هر چقدر به افراد بیشتری دسترسی داشته باشید ویدیو شما بازدید بیشتری خواهد داشت. جالب است بدانید که شرکت LG از طریق تبلیغ اینستاگرام توانست ۱۶ میلیون کاربر مرتبط و ۱٫۷ میلیون قرارداد از آن خود کند.

در زمان های مناسب ویدیوتان را ارسال کنید و افزایش ویو اینستاگرام رایگان را بدست آورید
برای افزایش ویو و بازدید ویدیو اینستاگرام مطمئن شوید که آنها را در زمان مناسبی ارسال می کنید. اطلاع از زمان فعالیت مخاطبان تان می تواند میزان بازدید ویدیو شما را در اینستاگرام افزایش دهد. پیک های زمانی بسته به صنعت، محصول، خدمات، مکان و مخاطبان می تواند متفاوت باشند. در مورد اینکه مخاطبان شما چه زمانی گوشی خود را چک می کنند فکر کنید. ممکن است مادری که منتظر سرویس مدرسه کودک خود است در زمان انتظار گوشی خود را چک کند و یا فردی که در اتوبوس است تا رسیدن به مقصد گوشی خود را چک کند. شما باید در زمان هایی که مخاطبانتان به اینستاگرام سر می زنند ویدیو خود را منتشر کنید.

روش دیگری که می توانید از آن برای افزایش بازدید ویدیو استفاده کنید متریک های اینستاگرام است

شما از طریق متریک اینستاگرام می توانید تعداد لایک، تعداد بازدید، تعداد مشاهده، نرخ تعامل، میزان جذب و

غیره را مشاهده کنید. متریک را بررسی و تعامل خود را مطابق با آن انجام دهید. بر اساس مطالعه ای که صورت گرفته است بهترین زمان برای ارسال ویدیو روزهای دوشنبه و پنجشنبه و ساعت های ۵ بعد از ظهر، ۸ تا ۹ و ۲ قبل از ظهر است.

افزایش View اینستاگرام مجانی به کمک ویدیوهای پشت صحنه
از پشت صحنه فیلم بگیرید. ویدیوهای پشت صحنه می تواند تعداد بازدید نمایش مشخصات عمومی را افزایش دهد. اگر شما در آستانه انتشار یک محصول جدید هستید با مخاطبان خود راز ساخت محصول را در میان بگذارید. اگر محصولی را به مشتری تان ارسال کرده اید می توانید از مراحل آن فیلم بگیرید و با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید این کار باعث افزایش اعتماد مخاطبان شما می شود.

از استوری و بومرنگ استفاده کنید
سعی کنید به استراتژی بازاریابی ویدیویی اینستاگرام استوری یا بومرنگ های اینستاگرام اضافه کنید. بومرنگ ها محتواهای شما را برای کاربران چشمگیر و لذت بخش می کند. درست است که ویدیوها در استوری های اینستاگرام کوتاه مدت هستند اما به شما این امکان را می دهد تا تجربه های مختلفی را بدست آورید.

برای افزایش بازدید فیلم اینستاگرام ویدیوهای خود را ریپست کنید
این مهم هست که محتواهای جدید را در پروفایل های رسانه اجتماعی و پست های وبلاگ خود ارسال کنید اما از ارسال مجدد پست های خود متاسف نباشید. شما می توانید از ویدیوهای طولانی (مصاحبه ها، آموزش ها و غیره) که در اختیار دارید قطعه های کوچکتری بگیرید و آنها را در اینستاگرام با هشتگ های مرتبط ارسال کنید. شما همچنین می توانید ویدیوهایی که چند ماه قبل منتشر کرده اید را دوباره پست کنید. چند ماه از انتشار این ویدیو گذشته است و شما مجموعه ای از فالورهای جدید را در اختیار دارید.

تناسب منطقی بین تعداد فالورها و تعداد لایک یا ویو پستها یه چیزی حدود ۷ الی ۱۰ درصد است

انتخاب حوزه پر مخاطب
همونطور که می دونید بیشتر کاربران اینستاگرام به دنبال موضوعات فان و تفریحی و سرگرم کننده هستن

پس سعی کنید بیشتر در این حوزه فعالیت نمایید

و یا اگه در حوزه های آموزشی مختلف فعالیت می کنید هم سعی کنید ویدیو های شما علاوه بر بار آموزشی که دارن

حتما کمی شوخی و سرگرمی هم چاشنی کارتون بکنید، قطعا تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت

کاربران امروزی علاقه چندانی به پستهای خیلی خشک و جدی ندارن بویژه کاربران اینستاگرام،

اغلب افرادی که در اینستاگرام فعالیت میکنن بیشتر به دنبال پستها و پیج های سرگرم کننده هستن.

پس اگه هنوز بطور جدی فعالیتتون را شروع نکردید کمی وقت بزارید و یک حوزه پرطرفدار پیدا کنید

 

موفق باشید

0

این نوشته را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


0