چرا باید تبلیغات اینترنتی را جدی گرفت

مزایای تبلیغ

چرا باید تبلیغات اینترنتی را جدی گرفت

1+

چرا تبلیغات آنلاین تکمیل کننده هستند؟

 

بنر

نیکی تبلیغات

ترافیک در حال جستجو به اثربخشی تبلیغات آفلاین یا تلویزیونیِ ارائه شده کمک شایانی می‌کنند. برای مثال، تقریبا دو سوم از صاحبان گوشی‌های هوشمند اظهار دارند که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چیزی که آن‌ها در آگهی‌ بازرگانی تلویزیون دید‌ه‌اند به جستجو در صفحات وب می‌پردازند. یرای درک این بیشتر این موضوع، تصور کنید چه تعداد میکرو لحظه وجود دارد که در آن مشتریان بالقوه برای دیدن مشخصات یک محصول، قیمت، جزئیات و یا بررسی‌های دیگر به برند شما مراجعه کرده‌اند؟ این یعنی تبلیغات آفلاین به دلیل محدودیت زمانی یا تصویری قادر به توضیحات بیشتر نیستند زیرا کسل کننده خواهند شد. پس تبلیغات و پشتیبانی‌های آنلاین امری لازم به شمار می‌آید تا پس از پخش تبلیغات آفلاین، در پاسخ به جستجوها، اطلاعات بیشتری در اختیار مخاطبان قرار دهند. از طرفی علاوه بر ارائه اطلاعات بیشتر، شما می‌توانید با رصد ترافیک وارد شده توسط تبلیغات آفلاین مخاطبانی را که به مشتری شدن نزدیک هستند را شناسایی کنید

Image result for ‫چرا باید تبلیغات اینترنتی را جدی گرفت‬‎

باید چه کار کرد تا بتوان تجربه ی موفقی از تبلیغات داشت؟

برنامه ریزی کلید موثری در موفقیت است ! این اصل در این مورد هم کاملا صدق می کند. البته در این جا منظور از برنامه ریزی یک طرح منسجم وجامع از راه های تبلیغاتی ،اهداف، مخاطبین، نتایج مورد انتظار،راه های سنجش نتایج ،رسانه های مورد استفاده، هزینه ها، مدت زمان هر یک از برنامه های تبلیغاتی و… است .
در یک برنامه ریزی تبلیغاتی شما باید ابتدا مخاطبین واهداف تبلیغات را مشخص کنید قرار است پیام تبلیغات خود را با چه کسانی در میان بگذارید ؟ واین پیام قرار است چه تاثیری روی آن ها بگذارد ؟ به طور مثال یک فروشگاه اینترنتی محصولات آرایشی بهداشتی را در نظر بگیرید مخاطبین این وب سایت کسانی هستند که بیشتر از باقی افراد به سلامت و بهداشت خود اهمیت می دهند. بیشتر این افراد در جامعه ما بانوان هستند. 
یک فروشگاه اینترنتی فروش لپ تاپ می تواند انواع واقسام محصولات را داشته باشد. تعداد بسیار بالایی از برندها وکالاهای مختلف. مسلما نمی توان همه ان ها را در یک برنامه تبلیغاتی (به جز در همکاری در فروش)به مخاطبین معرفی کرد مثلا فرض کنید که این برنامه تبلیغاتی همزمان با هرفصل  آغاز خواهد شد
مطلب زیر را حتما بخوانید

سئو اینستاگرام

وب سایت های هد ف 

یک لیست از وب سایتهای هد ف برای تبلیعات تهیه کنید. برای این کار می توانید از وب سایت های گوگل والکسا استفاده کنید. از گوگل می توانید برای یافتن وب سایت های مناسب ومرتبط با موضوعی  که به دنبالش هستید استفاده کنید و از الکسا برای یافتن وب سایتهای پربازدید تر در یک موضوع مشترک .
اندازه‌گیری ارزش‌های تبلیغات تلویزیونی 
به گفته گوگل، ۸۴ درصد از مردم هنگام تماشای تلویزیون از گوشی‌های هوشمند و یا تبلت به عنوان یک صفحه نمایش دوم استفاده می‌کنند. این خود تلنگر بزرگی برای اندازه‌گیری ارزش‌های تبلیغات تلویزیونی است. طبق این آمار شما می‌توانید به یک استراتژی ارزشمند برای تبلیغات تلویزیونی برسید. این ترکیب تکنولوژیِ تلفن‌های همراه و تلویزیون حاکی از آن است که بار دیگر با رویکردی جدید به تبلیغات سنتی بازگردیم و دوباره از نو فرصت‌های طلایی آن را باز‌شناسیم.
مقدار زیادی “میکرو لجظات” تحت عنوان فرصت وجود دارد که بازاریابان می‌توانند برای آ‌ن‌ها برنامه‌ریزی و استراتژی‌های خاص خودشان را طراحی کنند.

تکمیل کننده

امروزه با وجود رابطه بین تبلیغات تلویزیونی و گوشی‌های هوشمند و حرکت کاربران از صفحات بزرگ به سمت صفحات کوچک جستجو تحول بزرگی را پیش‌رو داریم و دیگر نباید تبلیغات سنتی را مرده تلقی کنیم بلکه یک بازخوانی جدید از آن‌ها داشته باشیم. این بدان معنی است که تبلیغات آنلاین یک رقیب برای تلویزیون حساب نمی‌شود، زیرا تبلیغات آنلاین مانند یک ابزار تکمیل کننده ضعف‌ها و محدودیت‌های تبلیغات آفلاین را پوشش میدهد و فرصت‌های مرده را زنده خواهد کرد. در حقیقت اگز از زاویه دیگر به این جریان نگاه کنیم متوجه این موضوع خواهیم شد که تلویزیون یا هر گونه تبلیغات آفلاین یک کاتالیزگر لازم برای ایجاد جستجو است.

اجتماعی شویم

درک تبلیغات اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ به معنای استفاده از تاثیرات شبکه های اجتماعی می باشد. در واقع یک رابطه قوی بین شبکه های اجتماعی و کسب و کارهای آنلاین وجود دارد. براساس گزارشی که توسط مدرسه کسب وکار هاروارد منتشر شده است، بیان گردیده که تاثیرات شبکه های اجتماعی برروی مشتری می تواند باعث افزایش ۱۰درصدی فروش گردد.
Image result for ‫چرا باید تبلیغات اینترنتی را جدی گرفت‬‎

افزایش دست یابی

در تبلیغات اینترنتی دیگر محدودیتی برای معرفی مکان فروشگاه خود ندارید. صاحب و مالکان وب سایت می توانند، کالاهای خود را در کشورهای دیگر به راحتی تبلیغ کرده و به فروش برسانند. البته اگر بخواهید سایت شما در تمامی دنیا قابل رویت باشد، باید از نسخه انگلیسی استفاده کنید و همچنین روی سئو آن به خوبی فعالیت کنید. همچنین توصیه میشود که اول از همه بازارهای محلی را دریابید و سپس روی فروش خارجی تمرکز کنید.
tablighat

شخصی سازی

فروشگاه های اینترنتی این امکان را برای کسب وکارها ایجاد کرده است که بتوانند برای مشتریان خود یک پروفایل شخصی ایجاد نمایند تا بتوانند تاریخچه خرید و عملکرد آن ها را بررسی کنند. همچنین آن ها می توانند متوجه شوند که کدام روش تبلیغات اینترنتی توانسته است باعث جلب توجه مشتری برای آنان گردد. این اطلاعات زمانی که هر فروشگاهی میخواهد یک مسابقه یا کمپینی کاملا مفید است.

کاهش هزینه ها

تبلیغات اینترنتی نسبت به تبلیغات فیزیکی از نظر هزینه کاملا به صرفه می باشد. دلایل زیادی برای این مساله وجود دارد که می توان گفت نیازنداشتن به یک انبار برای نشان دادن محصولات، هزینه تبلیغات فیزیکی مانند بروشور، بنر و غیره به مراتب زیادتر از هزینه تبلیغ در اینترنت می باشد. همچنین امروزه گوگل تاکید بیشتری بر تولید محتوا کرده است، از این رو میتوان بیشتر فعالیت تبلیغاتی خود را بر تولید محتوا قرار داد.
1+

این نوشته را به اشتراک بگذارید

نظرات (1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


0