قوانین جدید توییتر

0

قوانین جدید توییتر

توییت

تبلیغات انبوه

 

توییتر (Twitter)یک شبکهٔ اجتماعی و سرویس ارائه دهندهٔ میکروبلاگ است که به کاربران اجازه می‌دهد تا ۲۸۰ حرف، پیام متنی را که توییت ( Tweet) نامیده می‌شود، ارسال کنند.

 

شعار توییتر


توییتر در مارس ۲۰۰۶ به دست جک دورسی ایجاد شد و در ژوئیه ۲۰۰۶ آغاز به کار کرد. این میکروبلاگینگ در سال ۲۰۱۲ بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر داشت که ۳۴۰ میلیون توییت در روز می‌فرستند و بیش از ۱٫۶ میلیارد جستجو در آن انجام می‌شود
توییتر با شعار چه کار می کنید پا به میدان گذاشت

نشان آبی یا سیاست تأیید حساب


نشان Verified آبی در توییتر به افراد اجازه می‌دهد که بدانند حساب کاربری منافع عمومی معتبر است.


نماد معتبر توییتر
نشان در کنار نام در نمایه حساب و در کنار نام حساب در نتایج جستجو نشان داده می‌شود. همیشه رنگ یکسان است و بدون توجه به سفارشی سازی رنگ پروفایل یا موضوع، در یک مکان قرار می‌گیرد.

حسابهایی که علامت را در کنار نامشان ندارند، اما آن را در جایی دیگر نشان می‌دهند، مثلاً در عکس نمایه، عکس هدر یا زیست، حساب‌های تأیید نشده‌ای هستند.

این مطلب را از دست ندهید

نحوه اضافه کردن چند اکانت به تلگرام

نشانهای تأیید شده باید توسط توییتر اعمال شود و حسابهایی که از یک علامت به عنوان بخشی از عکسهای نمایه، عکسهای پس‌زمینه یا هر راه دیگری استفاده می‌کنند که نشان دهنده وضعیت تأیید شده‌است، به تعلیق دائمی حساب می‌پردازند.

واکنش توییتر

مطابق قوانین جدید، از بیست و سوم ماه مارس به بعد کلیه اپلیکیشن ها موظف خواهند بود که جلوی ارسال توییت های انبوه را بگیرند. در غیر این صورت، با واکنش مناسب از سوی توییتر مواجه می شوند که می تواند تعلیق اپلیکیشن و حساب کاربری ارسال کننده توییت های انبوه باشد.

نوشته انبوه

طبق قوانین جدید ضد اسپم توییتر، اپلیکیشن ها نباید به کاربران اجازه دهند که یک نوشته را به طور انبوه بارها و بارها توییت کنند یا این که همان را از طریق حساب های کاربری مختلف به انتشار برسانند. مضاف بر این، کاربران این شبکه اجتماعی نمی توانند به طور همزمان از چندین حساب کاربری برای لایک، ریتوییت یا دنبال کردن یک فرد مشخص استفاده نمایند.

توییتر حتی پا را فراتر گذاشته و اپ هایی که می توانند برای ارسال پست های مشابه با هشتگ های مشخص از طریق چندین حساب کاربری اقدام کند را نیز مسدود می کند. لازم به ذکر است که تمام این تغییرات در پلتفرم Tweetdeck هم اعمال خواهد شد تا از طریق آن هم نتوانید به ارسال توییت های انبوه اقدام کنید


مدیران
توییتر در ماه مارس سال ۲۰۰۶ توسط جک دورسی راه‌اندازی شد. از بنیان‌گذاران این شرکت می‌توان اوان ویلیامز، بیز استون وجک دورسی را نام برد. اولین توییت در ۲۱ مارس سال ۲۰۰۶ در ساعت ۹:۵۰ بعد از ظهر توسط جک دورسی یکی از بنیان‌گذاران توییتر نگاشته شد


قوانین

هدف توییتر از ارائه این سرویس اجازه دادن به کاربران برای کشف و دریافت مطالب از منابع مورد علاقه و به اشتراک گذاشتن آن با دیگران است. از جمله محدودیت‌های توییتر می‌توان به ۲۵۰ کلمه در روز، ۱۰۰۰ توییت در روز، بیش از ۲۰۰۰ نفر دنبال‌کننده رانام برد، مواردی که موجب اخطار یا حذف حساب کاربری می‌شود، عبارتنداز: جعل هویت، علامت تجاری (استفاده از نام یا لوگوی تجاری یک شرکت برای گمراه کردن دیگران و کاربران)، حریم خصوصی (ارسال و انتشار اطلاعات خصوصی دیگران مانند: شماره کارت اعتباری، شماره ملی، آدرس بدون مجوز قانونی)، خشونت و تهدید (انتشار خشونت و تهدید علیه دیگران)، کپی رایت، فعالیت‌های غیرقانونی، پورنوگرافی، سوءاستفاده از عنوان‌های توییتر (استفاده از نشان‌هایی که مشخص می‌کند کاربر به توییتر وابستگی دارد مگر اینکه توسط خود توییتر تأیید شده باشد).

اسپم

طرح تجزیه و تحلیل پیر آنالیتیکس
رویدادها
اسپم
خودارتقایی
سخنان بیهوده
گفتگو
باارزش
اسپم یا هرزه نگار بودن در توییتر به صورت‌های زیر معرفی است:

فالو کردن بسیار زیاد کاربران در بازه‌های زمانی کوتاه
آنفالو کردن یک جا و بی‌درنگ دنبال کنندگان
تغییرات بسیار زیاد و روزانه در مشخصات خود چه برای تبلیغ کردن و چه برای جلب توجه بیشتر دیگر کاربران
به‌روزرسانی عمده توسط لینک‌ها و از طریق وبگاه که توسط شخص انجام نمی‌گیرد
مسدود کردن یک کاربر توسط تعداد زیادی از کاربران
به روز رسانی‌های تکراری به میزان زیاد
به‌روزرسانی‌های نامربوط به موضوع خاص و استفاده کردن از # برای آن
ارسال و استفاده زیاد و تکراری از @ برای پاسخ یا اشاره به افراد
استفاده زیاد از تویت دیگران یا ریتوییت‌های زیاد

 

0

این نوشته را به اشتراک بگذارید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


0