دیده شدن با تبلیغات

0

دیده شدن با تبلیغات

Image result for ‫دیده شدن با تبلیغات‬‎

بنر تبلیغاتی

اکثر صاحبان کسب وکارهای اینترنتی به خصوص فروشگاه های اینترنتی به این صورت عمل می کنند که با طراحی یک یا چند بنر تبلیغاتی، یک یا چند پوستر، تصویر مرتبط با محصول ،پرداخت هزینه به وب سایت ها (مخصوصا وب سایت های دانلود و مجله های اینترنتی )وقرار دادن بنرهای تبلیغاتی ویا اجاره کردن پست های ثابت (مطالبی که به صورت ثابت بالاتر از مطالب دیگر در سایت دیده می شود )ارسال ایمیل تبلیغاتی ویا راه های دیگر تبلیغ محصول یا خدمات خود می پردازند وبا فروش وارائه خدمت وکسب سود مجددا روند قبل را تکرار می کنند اما یک سوال اساسی ؛ با قطع این روند چه تغییری در فرایند فروش به وجود می آید؟

خود وب سایت

بهترین رسانه برای تبلیغات یک فروشگاه اینترنتی خود وب سایت ها هستند حتی تلویزیون هم نمی تواند در این مورد تاثیری مانند وب سایت ها داشته باشد اما چه وب سایت هایی برای این تبلیغات مناسب هستند مسلما وب سایت هایی که کاربران آن ها بانوان فارسی زبان هستند.

مجله های اینترنتی وب سایت های ژورنال مد و لباس ، وب سایت های مرتبط با هنرمندان و …. .

بخش بزرگی از کاربران این وب سایت ها را بانوان تشکیل می دهند .

هرم آگهی چیست؟

هر تبلیغی پیام و هدف خاص خودش را دارد و هرم آگهی در حقیقت تجسمی از نحوه اثرگذاری تبلیغ بر مخاطب برای دستیابی به آن هدف است. هرم آگهی از ۵ مرحله به ترتیب شامل: جلب توجه، جلب علاقه، باورپذیری، اشتیاق و اقدام تشکیل شده است.

جلب توجه، جذب علاقه، باورپذیری، اشتیاق و اقدام

ممکن است تبلیغ شما توجه افراد زیادی را به خود جلب کند اما تنها تعداد کمی از این افراد با شما تماس بگیرند (یا به انجام عملی که هدف اصلی تبلیغ است اقدام کنند). هرم آگهی مفهومی شبیه به قیف فروش است. پروسه و قیف فرضی که فرد با حرکت در آن از مخاطب به مشتری تبدیل می‌شود.این کار متخصصان تبلیغات است

باور پذیری یا Credibilit

چرا مخاطبان تبلیغ و گیرندگان پیام به شما اعتماد کرده، درستی حرفتان را باور کنند؟ اگر هنوز کسب و کاری در حال رشد هستید، با استفاده از تاییدیه‌ها (Testimonial) یا گواهینامه‌های شناخته شده (مانند ISO) می‌توانید این مرحله را پشت سربگذارید. یا ممکن است از لحن یا کلام درست استفاده کنید. میزان تاکید روی این مرحله علاوه بر وضعیت کسب و کار می‌تواند از محصولتان نیز تاثیر بپذیرد.

یک برند شناخته شده و با سابقه که در صنایع لبنی فعالیت می‌کند دغدغه‌ها و نگرانی‌های متفاوتی با برندی نوپا در صنعت خودروسازی خواهد داشت.

   همچنین بخوانید

مهمترین شبکه اجتماعی ایرانی

اقدام یا Action

این همانجایی است سهامداران، مدیران و صاحبین کسب و کار دوست دارند از آن شروع کنند. اما این بخش، هدف نهایی از طراحی تبلیغ، و نقطه راس هرم آگهی است. هیچ وقت از اینجا شروع نکنید! هیچ یک از مخاطبان، محصول یا خدمات شما را فقط به این دلیل که شما از آنها خواسته‌اید خریداری نخواهد کرد. نوشتن آدرس وبسایت، دعوت به شرکت در ایونتی خاص یا نوشتن شماره تلفن می‌توانند مصداق‌هایی از مرحله اقدام باشند.

تبلیغات بازدیدی تلگرام

یکی از مهم‌ترین و بهترین روش‌های تبلیغات در تلگرام همین روش تبلیغات بازدیدی در تلگرام است، چراکه اساسا تلگرام بر اساس بازدید پیش می‌رود. منظور من از بازدید در تلگرام چیست؟

حتما برایتان پیش آمده است که مطلبی را از یک کانال برای شخصی فوروارد کنید. در این حالت شما یک آیکن چشم کوچک پایین پست می‌بینید و یک عدد کنارش. این عدد نشان‌دهندۀ بازدید از آن پست یا تعداد افرادی است که آن پست را دیده‌اند.

ضرورت تبلیغات

مهم نیست چقدر پول تبلیغات دارید حتی اگر بودجۀ اندکی برای تبلیغاتتان دارید، یا الان شرایطتان مناسب نیست، می‌توانید از تبلیغات بازدیدی استفاده کنید، چراکه می‌توانید به همان تعداد بازدیدی که می‌توانید هزینه کنید و این انعطاف‌پذیری فوق‌العاده است. برای مثال تبلیغات بیلبوردی بسیار هزینه‌های گزافی دارند و شاید اگر این تلگرام عزیز نبود هیچگاه به این مقدار بازدید نمی رسید

شرکت نیکی تبلیغات با داشتن سالها تجربه در ارائه خدمات تبلیغات اینترنتی شما را در رونق بخشیدن به کسب و کار خود و ایجاد درآمد بالاتر از این طریق یاری میرساند. برای مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب جهان سایت میتوانید با ما در تماس باشید

0

این نوشته را به اشتراک بگذارید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


0