ترفندهای آمدن به اکسپلور اینستاگرام

ترفندهای آمدن به اکسپلور اینستاگرام

0

ترفندهای آمدن به اکسپلور اینستاگرام

 

نیکی

سرچ اینستا

 

کسب‌و‌کار
بخش اکسپلور اینستاگرام یکی از بخش‌هایی‌ است که کمک زیادی به دیده شدن یک کسب‌و‌کار می‌کند. تب Explore یا همان بخش اکسپلور، یکی از بهترین راه‌هایی‌ست که می‌تواند فالوور و ترافیک زیادی را به سمت شما روانه کند و در نهایت، ورق را به نفع شما برگرداند.


اکسپلور اینستاگرام چیست؟
اکسپلور اینستاگرام (یا همان Explore اینستاگرام!) صفحه‌ای است که پست‌هایی از صفحات سراسر دنیای اینستاگرام (چه آن‌ها را فالو کرده باشید و چه نکرده باشید) را برایتان نمایش خواهد داد. این پست‌ها طبق فعالیت‌های قبلی شما انتخاب می‌شوند و از الگوریتم‌هایی که برای دنبال کردن فعالیت شما در اینستاگرام تعبیه شده است، پیروی می‌کنند؛ جایی که می‌توان گفت صادقانه‌ترین مکان در دنیای اینترنت به شمار می‌رود

 

چگونه بازدید پست را بالا ببریم

شروع

برای دسترسی به بخش Explore، اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید. پایین صفحه چند آیکن می‌بینید. آیکنی که به شکل ذره‌بین است و بین دو آیکن خانه و علامت + قرار دارد، همان بخش اکسپلور اینستاگرام است.

پست‌های نمایش داده شده در بخش اکسپلور، به این که شما چه پیج‌هایی را فالو کرده‌اید ارتباط مستقیمی ندارد.

اگر بخواهیم کمی دقیق تر به این موضوع نگاه بکنیم، در پایین پست هایی که در صفحه اکسپلور اینستاگرام نمایش داده می شود، عبارت هایی را مشاهده می کنید، مانند :

Based on Photos You Like : براساس عکس هایی که لایک کرده اید.
Based on Posts You Saved : براساس پست هایی که سیو کرده اید.
Similar to Accounts You Interact With : براساس اکانت هایی که با آنها تعامل داشته اید.
Based On People You Follow : براساس افرادی که فالو کرده اید.
Based On Video You Have Watched : براساس ویدیوهایی که مشاهده کرده اید.

پست هایی که در قسمت اکسپلور اینستاگرام به ما نمایش داده می شود، براساس این موارد است.

علاقه مندی های شما
محتویات کلی صفحاتی که دنبال کرده اید، پست هایی که لایک کرده اید و پست هایی که برای آنها کامنت گذاشته اید را بررسی می کند و چندین و چند برابر آنها را در اکسپلور اینستاگرام به خورد شما می دهد!


محتوای پست هایی که در قسمت اکسپلور اینستاگرام وجود دارد، بستگی به این دارد که دوستان و فالوورهای شما چه پست هایی را لایک کرده اند و بنابراین اگر شما پستی را لایک کنید، این پست در اکسپلور اینستاگرام فالوورهایتان نمایش داده خواهد شد.

تب اکسپلور
تب اکسپلور اینستاگرام دومین تب از سمت چپ نوار پایینی اپلیکیشن اینستاگرام می باشد (با عدد ۱ مشخص شده است).

قسمت اصلی که بیشترین میزان دید کاربر را به خود اختصاص می دهد، قسمت اصلی تب و مکانی است که پست ها و مخصوصا ویدیوهای پیشنهادی در این قسمت نمایش داده می شوند.
در این قسمت علاوه بر تک ویدیو و تک تصویر های پیشنهادی، تعدادی کانال های ویدیویی نیز به شما معرفی می شود

مخاطبان خود را بشناسید
مرحله اول برای اینکه بتوانید در نظر مخاطب جذاب باشید و مورد دیده شدن واقع شوید، این است که مخاطبان خود را بشناسید. شناخت مخاطب بسیار بسیار مهم است و تا ندانید که طرف مقابل شما چه چیزی از شما می خواهد، چه چیزی را دوس دارد و چه چیزی را پخش می کند، موفق نخواهید شد.

برای اینکار کمی بر روی شخصیت و علائق مخاطبان خود عمیق تر شوید. برای مثال ببینید مخاطب هدف شما چه محتوایی را بیشتر می پسندد، چه چیزهایی او را خوشحال می کند

تم کلی اکسپلور را مورد بررسی قرار دهید.
یک سری موارد در میان تمامی افراد جامعه مشترک هستند. این را می توانید از بررسی محتوای کلی اکسپلور اینستاگرام متوجه شوید. در خانواده خودتان قطعا سلیقه های مختلفی وجود دارد. اکسپلور اینستاگرام آنها را ببینید و محتوای مشترک میان همه آنها را استخراج کنید.
این ها محتواهایی هستند که اگر آن ها را انتشار دهید، به احتمال زیاد ویروسی شده و در بخش اکسپلور تعداد زیادی از افراد نمایش داده می شود.

از قابلیت جست و جوی اینستاگرام استفاده کنید؛
به تب جست و جوی اینستاگرام بروید و روی Places بزنید، با استفاده از این ویژگی می توانید بفهمید که در موقعیت جغرافیایی موردنظر شما چه پست ها و محتوایی محبوب است و با توجه به این نوع محتوا به منتشر کردن پست ها بپردازید.

از هشتگ ها استفاده کنید.
یکی از کارهای مفیدی که می توانید برای بیشتر دیده شدن پست های خود انجام دهید، استفاده از هشتگ ها می باشند. هشتگ های چاشنی شبکات اجتماعی هستند و برای دیده شدن باید از آنها استفاده کنید، با استفاده از هشتگ ها از گم شدن محتوای خود میان انبوه پست ها جلوگیری کنید.

کاربران را به تعامل وادارید.
برای اینکه بتوانید در Explore اینستاگرام دیده شوید، باید پست هایتان به قدر کافی لایک و کامنت دریافت کند. از هر تکنیکی که می توانید برای تعامل کاربران استفاده کنید، دریغ نکنید و آنها را انجام دهید. در پست هایتان کاربران را به تگ کردن دوستان و آشنایان خود، تشویق کنید و با گذاشتن نظرسنجی های خلاقانه آنها را به کامنت گذاشتن وادار کنید.

نیکی تبلیغات

0

این نوشته را به اشتراک بگذارید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


0