تبلیغات گسترده در اینستا چیست

تبلیغات نیکی

تبلیغات گسترده در اینستا چیست

0
تبلیغات مجازی

خرید ممبر ساعتی

کاربران اینستا

 در حال حاضر شمار کاربران فعال اینستاگرام به ۴۰۰ میلیون نفر رسیده استهد که این تعداد، رقم ۳۱۶ میلیون نفری کاربران فعال توئیتر را پشت سر گذاشته است. این شبکه اجتماعی توانسته است با اشتراک گذاری روزانه ۸۰ میلیون عکس وکسب ۳٫۵ میلیارد لایک، به یک بستر تعامل گسترده تبدیل شود.
محیط اینستاگرام برای تبلیغ کنندگان فضای جذابی به نظر می‌رسد، ضمن این که ۵۳% کاربران اینستاگرام، نسل جوان بین ۱۸ تا ۲۹ سال هستند که ساعات زیادی را صرف این شبکه می‌کنند. این پلت فرم اشتراک‌گذاری عکس نه تنها در ایالات متحده محبوبیت دارد، بلکه ۷۵% از کابران آن ساکنان کشورهایی چون برزیل، ژاپن و اندونزی هستند

تبلیغات تصویری

شبیه همان اشتراک گذاری عکس است که یک عبارت «Call To Action» یا به طور اختصار «CTA» در آن لحاظ شده است. CTA شامل عبارت‌هایی مانند «کلیک کنید»، «بیشتر بخوانید…» و غیره است که مخاطب را تشویق به بازخورد میکند.

ویدیوهای تبلیغاتی

اکنون برندهای تجاری می‌توانند تبلیغات خود را در یک فایل ویدیویی ۳۰ ثانیه‌ای ارائه دهند.

تبلیغات ساعتی در اینستاگرام

اگر مایلید برای ساعتها در معرض دید میلیونها ایرانی قرار بگیرید و با توجه به بودجه و گروه مخاطب خود تبلیغات هدفمندی در صفحات برتر اینستاگرام داشته باشید، حتما تبلیغات ساعتی در اینستاگرام را انتخاب کنید. در این سرویس طراحی سناریو و پیام خود را به ما بسپارید و از مشاوره ما جهت افزایش بهره وری و تعامل در این شبکه اجتماعی بهره مند شوید.
Image result for ‫تبلیغات گسترده در اینستا چیست‬‎

تبلیغات ویدیویی در اینستاگرام

تبلیغات ویدیویی امروزه موثرترین شیوه تبلیغات آنلاین است. اگر ویدیوی تبلیغاتی جذابی دارید، پس این فرصت طلایی را برای تبلیغات ویدیویی گسترده در این شبکه اجتماعی از دست ندهید. این بهترین و ارزانترین شیوه برای تحت تاثیر قراردادن مخاطبان و جذب مشتری در اینستاگرام است. فقط کافیست میزان بازدید موردنظرتان را از پکیج های زیر انتخاب کنید

تبلیغ استوری اینستاگرام

تبلیغات استوری اینستاگرام اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. بیش از نیمی از کاربران اینستاگرام ابتدا استوری را چک می کنند.تبلیغات در استوری بسیار مناسب کسانی است که محصولی برای فروش دارند یا می‌خواهند مخاطبان تبلیغ از وب‌سایتشان دیدن کنند. سرعت و میزان دیده شدن در استوری بسیار بیشتر از تبلیغات بصورت پست می باشد.اینستاگرام به صفحاتی که بالاتر از ۱۰ هزار فالوور دارند، این قابلیت را داده است که در استوری خود لینک قرار دهند, اگر مایلید میلیونها کاربر ایرانی را در زمان کوتاهی تحت ثاثیر قرار دهید یا آنها را به سمت وب سایت یا اپلیکیشن خود هدایت کنید، بی شک تبلیغات در استوری اینستاگرام را انتخاب کنید

تولید محتوای مفید در اینستاگرام

تولید محتوای جذاب در اینستاگرام کلید ارتباط شما با هواداران و مشتریان شماست. ما ایده های خلاق را برای تولید محتوای تعاملی و تاثیرگذار بکار می بریم و در نهایت در چارچوب هویت برند، گروه مخاطبان و اهداف شما، تصاویر، ویدیو و متون را در قالبی متحدالشکل تولید و منتشر می کنیم. مدیریت محتوای خود را به ما بسپارید تا ضمن صرفه جویی در زمان، بهره وری را هم افزایش بدهید
مطلب زیر را نیز مطالعه بفرمایید

ویژگی ربات اینستاگرام

کلیک کردن روی لینک وب‌سایت

با درج گزینه هایی چون «بیشتر یدانید»، «حالا خرید کنید» یا «ثبت نام کنید» کاربران را به صفحه مورد نظر خود دعوت کنید.

 نصب اپلیکیشن‌های تلفن همراه:

آگهی تصویری و یا ویدیویی خود را روی یک اپلیکیشن قرار دهید و کاربران را تشویق کنید که آن برنامه را در تلفن همراه خود نصب نمایند
نکته مهم‌ این است که کدام پلن با بودجه شما جور درمی‌آید. مثلا تبلیغات اسپانسری اینستاگرام که توسط خود کمپانی اینستاگرام انجام می‌شود در ایران به سختی انجام می‌شود و هزینه آن هم بالاست. و یا مثلا تبلیغات اینفلوئنسرمارکتینگ که توسط آدم‌های معروف یا سلبریتی‌ها اجرا می‌شود بیشتر برای بیزنس‌های بزرگ است و هزینه‌آن هم برای یک کسب و کار تازه پا گرفته زیاد است. ممکن است شما از آن دسته افرادی باشید که تازه کسب و کار خود را راه‌اندازی کرده‌اند و در این شرایط ذخیره کردن حتی مقدار کمی پول برای شما حیاتی است. ممکن هم هست که یک بیزنس خیلی حرفه‌ای داشته باشید که سالهاست برای شما پول می‌سازد و شما می‌خواهید با تبلیغات در اینستاگرام آن را گسترش بدهید
Image result for ‫تبلیغات گسترده در اینستا چیست‬‎

 تبلیغات در پیج‌‌ها یا همان صفحات بزرگ اینستاگرام  

 یعنی شما یک بنر تبلیغاتی آماده می‌کنید و برای یک صفحه بزرگ در اینستاگرام می‌فرستید و آنها در ازای قرار دادن آن از شما پول دریافت می‌کنند.

تبلیغات در کدام پیج ها

فالوورهای زیاد داشته باشد
بله قبلتر هم گفتم که عدد بزرگ نشان دهنده پر فالوور بودن یک صفحه نیست. بسیاری از پیج‌ها اقدام به خریدن فالوورهای فیک یا تقلبی می‌کنند. اگر به صفحه‌ای که فالوورهای فیک دارد تبلیغ بدهید، تبلیغ شما بازخورد خوبی نخواهد داشت چون اصلا دیده نمی‌شود. شما باید بتوانید تشخیص بدهید که آیا این عدد واقعی است یا خیر. فهمیدن این مسئله هم معمولا راحت است. به تعدا فالور و تعداد لایک توجه کنید 
 ۱۶% فالوورهای شما عکسهایتان را لایک می‌نمایند
اما تعدادی افراد تعداد لایک را نیز میخرند پس به تعداد کامنت ها نیز توجه نمایید
مثلا برای پیجی با ۵ کا فالور ۳ کامنت منطقی نیست و پیج بزرگی بشمار نمی رود

تبلیغات بنری اینستاگرام

یک بنر بصورت عکس تهیه می کنید به پیجهای قدرتمند اینستا می سپارید 
بنر شما باید برای کاربران جذابیت کافی را داشته باشد در غیر اینصورت تبلیغ در بزرگترین پیج ها هم نتیجه نمیگیرید

نمایش های ویدیویی:

سعی کنید توجه کاربر را از طریق نمایش یک ویدیوی جذاب جلب کنید.
تبلیغات ویدیویی چند نوع هستند
ساعتی که قیمت ها براساس زمان قرارگیری در پیج محاسبه میگردد

تعدا بازدید

براساس توافق تعداد بازدید پول پرداخت میکنید
مثلا توافق میکنید بنرمن ۲۰۰۰ بازدید بگیرد به محض رسیدن تعداد بازدید بنرتان به عدد دوهزار بنر برداشته میشود
Instagram راهی برای دیده شدن حداکثری  نام تجاری شما ست
برای تبلیغات خود به نیکی تبلیغات مراجعه کنید
0

این نوشته را به اشتراک بگذارید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


0