تبلیغات اسپانسر اینستاگرام

ad page

تبلیغات اسپانسر اینستاگرام

0

تبلیغ اسپانسر اینستاگرام  

 

اسپانسر اینستا

مجازی بودجه

تبلیغ اسپانسر اینستاگرام به عنوان فرصتی تبلیغاتی به کسب‌وکارها کمک می‌کند پیام‌های درست را به افراد مناسب در لحظه‌ی مناسب برسانند. تبلیغات در اینستاگرام بخشی از یک استراتژی بازاریابی یکپارچه است و شیوه‌ای برای رسیدن به مخاطبان عام یا بسیار خاص در سراسر اینستاگرام است. اگر اخیراً علاقه‌مند شده‌اید که از امکانات پروموشن اینستاگرام یا همان اسپانسر اینستاگرام استفاده کنید

تبلیغ اسپانسری اینستاگرام (Sponser Ads) برای برندهای بزرگ یک نقش بسیار مهم را بازی می‌کند. اما، این روش دو مساله جدی نیز به همراه دارد. اول اینکه شرکت اینستاگرام ایران را تحریم کرده است و دومین مساله اینکه هزینه تبلیغات شما بالاتر خواهد بود. اما خوشبختانه تیم نیکی تبلیغات مساله  را برای شما حل کرده‌است

تبلیغات اسپانسری اجازه هدفگیری‌های مختلفی را به شما می‌دهد

 بر اساس سن و سال
 جنسیت کاربر
 دستگاه مورد استفاده
 مکان کاربر
 علاقه مندی هوشمند
 نوع اینترنت کاربر
زمان نمایش
 جنس تبلیغ

  حساب کاربری اینستاگرام خود را به صفحۀ فیس‌بوک خود پیوند دهید

اولین گام برای ایجاد تبلیغ اسپانسر اینستاگرام این است که حساب کاربری اینستاگرام خود را به صفحۀ فیس‌بوک خود وصل کنید. به قسمت تنظیمات صفحۀ فیس‌بوک رفته (شما باید مدیر صفحه باشید) و روی Instagram Ads کلیک کنید.
سپس برای اضافه‌شدن حساب کاربری اینستاگرام خود رویAdd  کلیک کنید و بخش ورود به سیستم اینستاگرام خود را پر کنید. پس از اتمام، روی گزینۀ تأیید (confirm) کلیک کنید.
به مدیریت تبلیغات فیسبوک (Facebook Ads Manager) بروید و روی «+ ایجاد کمپین (+Create Campaign)» در نزدیکی گوشۀ بالا سمت چپ صفحه کلیک کنید.
این قسمت جایی است که هدف کمپین خود را انتخاب می‌کنید.
 اگر هدف شما افزایش تعداد conversionsها باشد، باید یک پیکسل (conversion pixel ) در وب‌سایت خود نصب کنید.
شما می‌توانید این کار را با انتخاب «ایجاد پیکسل (Create a Pixel)» در صفحۀ ایجاد تبلیغات جدید انجام بدهید.

 آگهی خود را ایجاد نمایید

هنگامی که یک هدف را انتخاب کردید، وقت آن است که مجموعۀ آگهی خود را ایجاد کنید. اینجا جایی است که شما تعریف می‌کنید که می‌خواهید چه کسی آگهی‌های شما را ببیند و قصد دارید چه مقدار پول صرف کنید.
دو گزینه برای بودجۀ شما وجود دارد: بودجۀ روزانه و بودجۀ کلی.

بودجۀ روزانه

بودجۀ روزانۀ آگهی شما تنظیم می‌کند که تبلیغ شما در طول روز، به‌طور مداوم چند بار اجرا شود. به این معنی که این الگوریتم به‌طور خودکار هزینه‌های شما را در هر روز محاسبه می‌کند.

بودجۀ کلی

مشخص می‌کند که آگهی شما برای چه مدت‌زمانی اجرا شود. به این معنی که الگوریتم تبلیغاتی هزینه‌های شما را در طول تمام دورۀ زمانی تبلیغات حساب می‌کند
مطالب خواندنی
Image result for ‫تبلیغات اسپانسر اینستاگرام‬‎

تعامل و Conversion های خود را در تبلیغ اسپانسر اینستاگرام پیگیری کنید

به استثنای اینکه شما خوش‌شانس باشید و از روز اول یک کمپین موفقیت‌آمیز داشته باشید، راه‌اندازی تبلیغ اسپانسر اینستاگرام و امید به بهترین‌ها، نتیجۀ خوبی نخواهد داشت.
شما در هنگام اجرای تبلیغات خود، به ویرایش و بهینه‌سازی کمپین تبلیغاتی‌تان نیاز دارید.
هدف کمپین تبلیغاتی 
هدف کمپین تبلیغاتی این است که شما دوست داریدمردم بعد از دیدن تبلیغاتتان، چه کاری انجام دهند. هدفی که انتخاب می‌کنید نقش مهمی در نحوۀ بهینه‌سازی تبلیغات، نحوۀ پرداخت هزینه برای آن‌ها و نحوۀ پیگیری آن‌ها دارد.
conversion 
اگر یک کمپین با یک هدفconversion یا یک کمپین بازاریابی مجدد برای کاربرانی که وب‌سایت شما را می‌بینند، اجرا می‌کنید، ابتدا باید یک پیکسل فیس‌بوک ایجاد و نصب کنید.
Image result for ‫تبلیغات اسپانسر اینستاگرام‬‎

Business 

تبلیغات اسپانسر اینستاگرام امکان جذابی که اینستاگرام برای صفحه‌های Business یا همان صفحات کسب و کار در نظر گرفته است. 
با انتخاب این گزینه پست مورد نظر شما در اینستاگرام با توجه به موقعیت مکانی، زبانی و پارامتر‌های تاثیرگذار دیگر نظیر جنسیت کاربر، رده سنی ، سیستم عامل تلفن همراه ، علاقه‌مندی و… به صورت وسیع برای کاربرانی که حتی دنبال کننده و فالوور شما نیستند منتشر خواهد شد .

امکانات اسپانسر

 اینستاگرام اجازه‌ی قرار دادن لینک در پست و مطالب منتشر شده را نمی دهد، در اسپانسر شما می توانید هر لینک دلخواهی اعم از لینک سایت، دانلود نرم افزار، صفحه خرید و … را انتشار دهید و جالب تر اینکه این امکان برای انواع پست از تصاویر گرفته تا ویدئو و استوری در دسترس کاربر خواهد بود .
شما از هر کجای دنیا که باشید با زدن دکمه Promote می‌توانید پست مورد نظر خود را به صورت توسعه یافته انتشار دهید، اما با توجه به محدودیت‌های این شبکه اجتماعی برای کاربران ایرانی، ممکن است کاربر با عدم انتشار، حذف و حتی مسدود شدن ارز بین‌المللی واریز شده به حساب اینستاگرام رو‌به‌رو شوید.

کار ادسنسور

ادسنسور با توجه به ظرفیت‌های بین‌المللی خود، امروز قادر است تا تجربه این امکان جذاب را برای کاربران ایرانی فراهم سازد و همچنین با ارائه گزارش دقیق و کامل از طریق داشبورد خود این تجربه را هیجان‌انگیز‌تر خواهد شد .
در هر صورت برای تبلیغات مجازی میتوانید به ما مراجعه نمایید
0

این نوشته را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


0